Susahnya nak rasa bahagia

Susah ke nak rasa bahagia?? Bergantung pada diri masing2. Ada kalanya sikap kita yang perlu diubah. Bagi kita, mungkin kita rasa kita betul, tapi fikirkan pasangan. Aku rasa apa yang aku buat semuanya betul selama ini, tapi aku silap. Sikap aku buatkan aku terjerat, makan diri sendiri. Buah hati aku tinggalkan aku dan berkahwin dengan orang lain yang boleh memahami dirinya. Mungkin itu yang sepatutnya dapat untuk orang yang macam aku. Sekarang dia dah ada seorang anak hasil dari perkahwinan dengan jejaka pilihan hatinya, tapi aku??? Akau tak tahu apa hala tuju aku. Mana arah aku nak pergi?? Cemburunya bila aku lihat orang lain bahagia, tapi aku rasa aku tak layak untuk siapa2. Aku juga tak layak untuk dapatkan bahagia bersama orang yang aku sayang..

0 comments:

Post a Comment